Man blir bara trött!

Vaknade runt 8 tiden idag utav att älskling kramade om mig, alltid lika mysigt=)
Idag spelar Mattias match men så som det ser ut nu så ska jag inte kolla på matchen. Regnar ju som fan ute,
riktigt tradigt är det. Vill ju se när min älskling gör mål, haha! Som inte är så ofta. Jag leder fortfarande, det står 2-1 till mig=) haha!
Annars så får vi se vad som händisch=)
Imorgon så är det vår viktigaste match i serien och vi får ju hoppas på att det går bra. Undra hur dom är för dom spelade 4-1 mot bjuvstorp och dom är ju inte så värst duktiga, sorry Sarha=)
Och jag hoppas att jag inte känner något i min fot imorgon och att det inte regnar, hatar att spela match i regn, Ussch=)
Menmen, Älskar min man <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0