FAAAAN!

Var på min efterlängtade träning igår men det var svintradigt som vanligt menmen.
Så inatt vaknade jag av att jag hade svinont i min fot, kunde knappt vända mig om för jag kunde inte lyfta foten.
Och när jag reste mig upp och gick av sängen imorse så kunde jag knappt gå. Och på träningen igår gjorde jag ingenting som egentligen kan ha gjort detta men Mikaela sköt en hög boll till mig coh jag tog ner bollen på bröstet och la mig ner på marken och la mig på den foten och min "syster" tror då att jag streckte mitt ledband i foten..
Och på söndag spelar vi seriens viktigaste match, HUR SKA DETTA GÅ? HELVETE! Jag vill ju vara med men det är bara torsdag idag och förhoppningsvis så går det över till dess. Ska gå på den så mycket som möjligt=)
Och så har jag ju hunden som jag gick ut och gick med och han är ju itne den lilla hunden och han drar ju som faan. Men jag klara det galant=) BIFFEN själv ja=)
Ha d Haaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0