Ams

Så ja, längesen jag skrev men jag ska väl kunna skriva någon rad idag=)
Känner mig riktigt hängig idag, känns som om jag hade blundat så hade jag kunnat sova hur länge som helst. Tradigt!! Idag behövde jag inte gå ut med hunden för att Dirk var ledig idag. Annars idag ska jag till arbetsförmedlingen och snacka med min handläggare om massa grejor. OCH jag orkar inte dra dit. menmen!
Idag ska jag till Telenor på Familia och min snälla sambo följer med mig för han förstår saker och ting där bättre än jag. Jag ska köpa en IPHONE :D:D överlycklig så jag längtar som fasen=)
Någon som har ett jobb till mig? Nä, inte? Okej:( Ahh jag blir galen..GE MIG ETT JOBB!!
Hörs förhoppningsvis någon dag NU framöver=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0