R.I.P

Igår är en dag som jag bara ville inte skulle komma.
Satt och kollade runder på facebook så skriver en att det hänt en fruktansvärd sak och jag kunde inte fatta mina ögon, men det var sant. Det är ju det sjuka som kan hända och det sjuka är att det var en sån himla underbar kille. Kan fortfarande inte fatta de. Hyllinge kommer ju inte bli sig lik. Och Hyllinge GIF utan dig, det finns inte.
Det är många som saknar dig och du kommer alltid att vara saknad Joakim. Vila i frid :(
Nu är det inte lång tid kvar nu innan vi flyttar ut till Hyllinge.
I helgen ska hela lägenheten vara tom och i början på nästa vecka ska det flyttstädas. Och jag får hjälp av min vän Jeanette=) Ska bli så skönt när det är färdigt och när vi bara behöver tänka på den nya lägenheten.
Mattias! Jag älskar dig. Kan inte säga det för många ggr till dig. Vill säga det till dig 10000000 ggr / dag<3
Ta inte livet för givet. Ta vara på det liv ni har.
Älska istället för att hata.
Vila i frid Joakim Björk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0