Packa,packa,packa

Då är det pack och tvättedag idag. Snart är allt ute så jag kan börja flyttstäda.
Idag kommer min bror hit för vi ska ta soffan och slänga den på tippen.
Sen är det bara små grejor som ska ut till hyllinge.
fyfan vad jag längtar tills andra lägenheten är färdig och allt är på plats. Den kommer bli så fin och mysig=)
Ikväll blir det grillning hemma hos brodern min, trevligt, trevligt. Kommer inte ihåg hur det smakas, sålängesen man grilla=) haha! Undra vem som vinner Let´s dance`? Claudia? eeeh ja=)
På lördag blir det upp tidigt fortsätta packa sen ska Mattias gå "modevisning" på Familia 13 & 17. Kom och se han göra bort sig..Aww nej, han är såå fiiin och bara min=) hehe*
Efter det hem och packa=) Packa, packa ,packa=)
Söndag bli det match för oss båda sen packa om det finns något sen ut till Hyllinge. Ska sova där. Plus att vi ska nog till minnesstunden för Jocke.
Söndagen den 28/3 kl. 20:00, på fotbollsplanen i Hyllinge, kommer det att hållas en minnescermoni tillägnad Joacim. Vi tänkte att alla tänder ett varsitt ljus för honom, så glöm inte att ta med ljus! Nu hoppas vi att så många som möjligt kommer och delar minnen. SPRID DETTA VIDARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0