månad kvar=)

Idag har jag inte gjrot så mycket fram tills för en timme sen. Tänkte att snart är det dax så det var bara fram med två av flyttlådorna och började packa lite=) Fått ner gardiner och sängkläder,skor och lite annat smått som man inte behöver. Det är inte långt kvar tills man är Hyllingebo igen och jag längtar som fasen=)

Jag och älskling har börjat läsa, vi började igår kväll=) hehe! låter lite nördigt men vafan dådå!
Han har alla Arn böcker så han har börjat på första och jag läser bara sanna berättelser så jag började med Såld. Verkar riktigt bra faktiskt.

Vi var på ekeby möbelaffär igår och hittade riktigt fina grejor. Vi hittade vår soffa och andra grejor. Vår lägenhet kommer bli så fin så=) LÄNGTAR*
Ska ut till Hyllinge idag, Mattias ska träna och jag tänkte gå en runda men vi får se=)

Nej, nu ska jag fortsätta packa=) Heejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0