17:03

Idag är det riktigt tradigt väder. Mulet och tråkigt=( När kommer våren egentligen. På tiden nu tycker man.
Efter denna vinter så hoppas man ju på en riktigt varm sommar och den som klagar på värmen sen när det väl kommer ska ju bara vara tyst=)
Idag har jag tvättat  mellan 12-17 och städat lite. Har packat en flytt låda till med massa saker som vi inte kommer använda nu innan vi flyttar. Räknar ner nu=)
Ska egentligen löpträna i Strövelstorp idag men jag känner inte alls för det så jag hoppar det och ska se om det finns mer att packa istället så man blir färdig någon gång, vill ha allt nere snart så man kan boka tid för besiktning.
Har precis ätit middag. Fick äta själv idag för Mattias har inte kommit hem än. Han jobbar över idag. Första gången man har ätit middag själv=) hehe! Idag blev det kyckling med pommes, Mums=)
Nej nu ska jag sätta på vattnet så jag kan bada=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0