10:15

Tag sen jag skrev sist menmen!
Igår stack vi och handlade när Mattias kom hem sen köpte vi Mc på vägen hem, Mums!
Sen blev det bara soffmys hela kvällen=)
Sen hörde vi det ljudet som hör varje månad, första måndagen i månaden. Vi hörde det ifrån 18-21 ungefär och älskling blev lite smått rädd för att det hade hänt något för det är ju därför den ska provas var månad=)
Men förhoppningsvis var det inget för man har inte hört något.
Idag ska vi ut till Hyllinge. Känner att jag vill ta min powerwalk idag=) Har varit riktigt dålig med det nu på sistonde men det blir ändring på det HELT när vi flyttar ut till hyllinge. Då ska Matte också dra ut mig på slingan så vi kommer ut och springer=) Och matvanorna ska ändras HELT då också=) Mina -10 kg ska ha försvunnit till sommaren=) Jag ska vinna vadet, hehe!
Nej, frulle nu. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0