Krock!!

Längesen jag skrev sen sist..

För någon dag sen så krockade jag och Matte med våran bil. Det var inte vårt fel utan det är högerregel i Hyllinge och kärringen körde rakt ut över en korsning och där kom vi..J*vla kärring asså. Så nu har vi ingen bil:( Förhoppningsvis blir den klar så fort som möjligt.

Snart helg=) Fredag ska jag och Matte hem till Familjen Svensson(min brors familj, vi har blivit bjudna på midddag. Ska bli så trevligt=) LÄngesen vi var där om umgicks.
På lördag så är det fira Anna som gäller, Jag, Anna & Natty ska förfesta hos oss och käka något sen ska vi ut i stan=) Ser framemot den dagen=)

Jag är så lycklig just nu. Ibland kan jag komma på mig själv att jag sitter och småler. Jag har verkligen världens bästa sambo. Du gör mig så lycklig Mattias<3
ÄLSKAR DIG
 
PussPUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0