Ny bil?

Jag och älskling fick reda på igår att vår bettan har gjort sitt nu efter krocken så det blir för oss nu att leta efter en ny bil. Vi har kollat på en Volvo V40=) Riktigt fin faktiskt. Snart är vi en äkta svensson familj isåfall=) haha!
Och nu ska jag äntligen ta tag i mitt körkort. Börjar den 23=) Ska bli gött och förhoppningsvis går det bra=) Så ny bil på det kan ju inte bli bättre!


Och nu är papprena inne så nu har jag sökt till skolan så nu får man ju bara hoppas på att man kommer in.
Om jag nu kommer in så har jag planerat mitt liv tre år framåt och jag gillar det, förhoppningsvis så blir det så också.
Can´t wait=)


Mattias! Kan inte tänka mig mitt liv med någon annan!
Älskar dig oerhört mycket! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför slutat skriva blogg? det är roligt och läsa vad du skriver ! / Sara N

2010-07-05 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0