Förr det är ingen vanlig dag...

för det är Jennys födelsedag HURRA,HURRA,HURRA :D:D
Igår åkte jag ut till hyllinge, åkte och handla med mamma och sånt.
Sen mötte jag upp Dannjella när hon slutat jobba så stack vi till Familia och fikade=)
Kul att träffa dig igen och förhoppningsvis blir det oftare igen, hehe*
Mattias skulle träna på kvällen så åkte inte hem förrän vid halv 9.
Idag vaknade jag av att älsklingen min pussade mig och sa grattis=) Men presenten fick jag vänta med. Spännande=)
Idag har jag städat undan lite, städat toaletten och tömt kattlådan, "diskat" den, så nu luktar det inte urk längre=)
Ikväll ska vi ut på restaurang med Mamma, Kenneth, Marie med familj, Johan kanske också följer med.
Det ska bli jätte trevligt. Inte ofta alla gör något tillsammans. Synd att inte Familjen Svensson kunde joina oss. Menmen, en annan dag.
Längtar till imorgon, då blir det PARRDEY:D:D Fest här hemma hos oss=) Det gillas!
Nej, nu ska jag lägga mig i badet..=)0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0