Så jäävla skönt!

Såja, nu är påskhelgen över och nu är man äntligen en Hyllinge-bo igen. Trivs som satan redan och vi har fått det mycket fint=) Snart inflyttningsfest då, jadå=)
Sitter hos mamma nu. Vi har inte fått internet än. Känner mig helt "naken" utan internet. Så man får gå hit här. Inte så långt ju=)
Tvättar för första gången idag och det går bra. Men kanske inte det frächaste men det går. hehe!

Vår nya liv har börjat och det bådar gott.

-7 kg på 3 månader ska jag väl klara av=)
Svärfar ska inte vinna vadet. HELL NO! haha

PusssssspUssssss

Kommentarer
Postat av: dannjella

hejja hejja! jag tänkte mig -10kg på 10 veckor för min del. haha. men din bror handlar bara en massa godis hela tiden :p

2010-04-07 @ 16:34:18
URL: http://kdg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0