Idag är det ingen rolig dag!!

Idag är inte en rolig dag.
Idag tar vi farväl av Jocke och låter honom vila i frid.
Livet är helt j*vla orättvist. Varför låta en 22 åring som har hela livet framför sig. Som precis har köpt hus och blivit pappa gå bort så tragiskt. Det är helt sjukt. Men du är väldigt saknad Jocke, det ska du veta!
Vila nu i frid <3


Annars idag så skiner solen men det är väldigt kallt ändå. Kan det inte bara sluta blåsa och vara riktigt varmt så man kan ligga och schteeeka=)
Ikväll kommer Jonas och barnen hem till oss och ska spendera fredagskvällen med oss. Anette slänger ut dom för hon ska ha tjejmiddag ikväll=) Så det blir väl pizza, chips och talang=) Men för mig blir det Kebabsallad och ingen snacks..Jag väntar till imorgon då jag och Jeanette ska ha "mys"kväll med filmer, chips och lite skippo=)


Mattias, min axel finns för dig alltid men mest idag.
Älskar dig såå mycket! <3<3 Pussssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0